04 July 2012

Teaser~Button HB

Salam B2B semua ^_6 chat x?macamna preparation korang cemua :) Pada B2B yang dah selamat menjadi kekasih halal ika ucapkan SElamat Pengantin Baru :) semoga berkekalan ke akhir hayat amin........ :) Aryni so bz....tapi nak juga update entry tok aryni..ika nak tunjuk ckit kat korang DIY buttons HB ika tema musikal ^_^ SO CUTTTEEEEEEEEEE!!!Geeeeraaaammm taw!!asa mcm nak gigit2 ja buttons2 2 semua :P


korang nampak x buttons muzik ika yg comey 2 :P hehehe...sj bg gelap t dah ciap ika bg korang tgk k :)

p/s: <3 <3 dis so much,xsaba ika nak tgk hasilnya :)

6 comments:

  1. mesti cute ni..tak sabar nk tgok jugak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. buttons 2 mmg comey cik susu ^_^ kita sama2 tgg hasil nya taw!!

      Delete
  2. tak sabar nak tunggu outcome Hb eika ni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgg taw bie ^_^ saba.......

      Delete
  3. Replies
    1. t ika tunjuk taw tp wat masa skrng kena saba dl :P

      Delete